Dezvoltatorii terți nu pot decât să aibă beneficii în acest caz!
Noul VR Oculus Quest 2 a primit de 5 ori mai multe precomenzi decât primul model, lansat chiar anul tecut. Această confirmare vine chiar de la Mark Zuckerberg. El caracterizat lansarea lui Quest 2 drept „pași majori înainte în construirea următoarei platforme de calcul”.
„Am fost foarte impresionat și încântat de progresele pe care echipele noastre le-au făcut în acest sens”, a spus Zuckerberg în cadrul apelului. „Cred că noul produs Quest 2 este extraordinar. Îmi place să-l folosesc. Și sunt foarte mândru de munca pe care am făcut-o acolo. „
Nu este deloc surprinzător faptul că exista o cerere ridicată pentru Quest 2. Căștile independente îmbunătățite se livrează cu un preț de pornire de 299 USD – cu 100 USD mai puțin decât modelul anterior. În plus, a fost dificil de găsit pe stoc tot anul.
Se vede clar că Facebook inteționează ca acest dispozitiv să fie cât mai general și cât mai accesibil.
Dezvoltatorii terți Oculus beneficiază și de afluxul de noi utilizatori. Denny Unger de la creatorii Pistol Whip, Cloudhead Labs, spune că vânzările de jocuri au crescut de zece ori de la lansarea Quest 2, în timp ce studioul Apex Construct Fast Travel Games a înregistrat o creștere de 800% a vânzărilor.